Aktualności

wrz 18, 2016

Zapraszamy na zajęcia grupowe i nowe treningi BODY PUMP

NA JESIENNĄ AURĘ - W BODYMANIAKU NOWE ZAJĘCIA "BODY PUMP" Z NOWĄ PROWADZACĄ NA NOWYM SPRZĘCIE firmy TIGUAR

W środy o godz. 17.00 zapraszamy na zajęcia "BODY PUMP", we wtorki i czwartki o godz. 18.15 zajęcia "AEROBIKU",w środę o godz. 19.30 "LATINO-MOVE", w pon. środę, piątek o godz. 18.30 "CROSS trening", w pon. i czw. o 19.30 "KICK BOXING", Akrobatyka - odwołana.                  

Zajęcia będą odbywały się w każdą środę lub w zależności od zainteresowania częściej.
Prowadząca zajęcia to doświadczony instruktor rekreacji ruchowej, aerobiku i jogi - Klaudia Zofia.
Zajęcia prowadzone będą na nowym sprzęcie cenionej w branży fitness firmy Tiguar (stepy i sztangi).

"Body Pump" to zajęcia rozwijające wszystkie partie mięśni. W rytm muzyki wykonujemy przysiady, wypady, różne kombinacje uginania ramion, pompki i inne ćwiczenia, a wszystkie, oczywiście,
ze sztangą w rękach lub na barkach.
Mimo że są to ćwiczenia siłowe, godzina dźwigania ciężarów i wielokrotne powtórzenia pozwalają spalić kalorie, pomagając nam w ten sposób jednocześnie rzeźbić sylwetkę i zrzucać zbędny tłuszczyk.


Na sztangę można założyć ciężary od jednego do trzydziestu kilogramów, a jeśli zabraknie nam siły, zawsze jest możliwość zrezygnowania z obciążenia i ćwiczenia z samym drążkiem.
Taka forma fitnessu nie należy do skomplikowanych – wystarczy nauczyć się kilku podstawowych ćwiczeń i wczuć się w muzykę, która pomaga utrzymać odpowiednie tempo ruchów. Układ treningu też nie jest trudny, więc jeśli nie lubisz tanecznych zajęć, podczas których łatwo można pomylić kroki, "Body Pump" jest właśnie dla Ciebie. Ćwiczenia nie są nastawione na żadną konkretną grupę wiekową, a dzięki ich siłowemu charakterowi, mogą w nich uczestniczyć zarówno kobiety, jak i mężczyźni.


Bardzo ważna jest prawidłowa postawa. Napięte mięśnie brzucha i rozluźnione kolana pozwolą Ci uniknąć uszkodzenia pleców. Dlatego, jeśli jesteś na zajęciach pierwszy raz, koniecznie zwróć się do prowadzącego, który pokaże, jak dobrze się ustawić. Pomoże też dobrać odpowiednią wagę ciężarów i nauczy jak ją zmieniać. Przyda się to podczas ćwiczeń, bo obciążenie zmieniane jest w zależności od ćwiczonej grupy mięśni.
Pamiętaj, że nie warto udawać silniejszego niż jesteś i zakładać na sztangę ogromnych ciężarów już na pierwszych zajęciach. Lepiej zacząć od małego obciążenia i najpierw nauczyć się jak powinny wyglądać dobrze wykonywane ćwiczenia, co pozwoli czerpać korzyści z zajęć i uniknąć kontuzji.
Jeśli zdecydujesz się na fitness ze sztangą, następnego dnia po treningu daj mięśniom odpocząć i pozwól im się zregenerować. Pamiętaj także, żeby nie bać się zwiększania ciężaru co jakiś czas, co zapewni Ci nowe wyzwania, zapobiegnie nudzie i umożliwi dalszy rozwój mięśni.
Zapraszamy!!!

comments powered by Disqus